JEUGDRAAD JEUGDRAAD
De jeugdraad organiseert en coördineert alle activiteiten die betrekking hebben op de jeugd.

JEUGDDIENSTEN JEUGDDIENSTEN

Elk jaar worden er 2 jeugddiensten georganiseerd, één voor de groep tot 12 jaar en één vanaf 12 jaar. Deze diensten zijn niet alleen bedoeld voor alle kinderen, jong en oud is welkom!

KINDERNEVENDIENST KINDERNEVENDIENST
Om de week (m.u.v. de zomervakantie) is er Kindernevendienst voor de kinderen van de basisschool in de 'De Beuk' (de aanbouw) van de Dorpskerk. Dat betekent dat ze een deel van de kerkdienst naar een eigen ruimte gaan om daar op hun eigen manier met de bijbel bezig te zijn.
Met een knutselopdracht een kleurplaat, spel en gesprek gaan we met de kinderen na wat de verhalen hen in deze tijd “te vertellen hebben”. In de adventstijd (kerst) en de veertigdagentijd (pasen) wordt er meestal gewerkt met een speciaal project. Daar wordt dan ook in de kerkdienst aandacht aan gegeven. We werken met het programma van Kind op Zondag.

Je bent van harte welkom.

TOPMEETING TOPMEETING
Deze groep is bedoeld voor kinderen uit groep 8 van de basisschool en de eerste en tweede klas van middelbare school. We komen ongeveer 1 keer per maand bij elkaar gedurende de hele dienst. We verbinden spelelementen aan een bijbelverhaal. Daarnaast organiseren we nog activiteiten op andere dagen. Het doel is om de kinderen betrokken te houden bij de kerk, op een leuke manier.

Tijdens de Topmeeting zijn alle kinderen welkom, dus neem ook je vriendinnen en vrienden mee.

Kerkdienst Dekelhem
datum en tijdstip 03-05-2024 om 19.00

datum en tijdstip 09-05-2024 om

Het is de Geest die ons beweegt. Weet u welkom bij de Protestantse Gemeente Gieten. Dorpskerk, Brink 8 te Gieten.