KERKDIENSTEN KERKDIENSTEN
U bent van harte welkom in de dienst.
De diensten zijn iedere zondag ook live te volgen en later te bekijken.

INFORMATIE OVER DE KERKDIENSTEN INFORMATIE OVER DE KERKDIENSTEN
Iedere zondag, om 10.00 uur, wordt er een kerkdienst gehouden in de Dorpskerk (Brink 8, 9461 AS te Gieten).

Ook is er om de twee weken, op vrijdag om 19.00 uur, een gezamenlijke dienst in Zorgcentrum Dekelhem (Boddeveld 1, 9461 JA te Gieten).

Verder houdt de Statie Gieten één keer in de twee maanden een Rooms Katholieke viering in de Dorpskerk op zaterdag om 17.00 uur.

Weet dat je altijd welkom bent! We zien er naar uit om je te ontmoeten.

NIEUWSBRIEF NIEUWSBRIEF
Wil je iedere week de nieuwsbrief van de dienst van zondag ontvangen per mail? Stuur dan een berichtje naar "de nieuwsbrief".

LIED VOOR DE DIENST LIED VOOR DE DIENST
Heeft u een favoriet kerklied, die u graag een keer voor aanvang van de dienst gezamenlijk wilt zingen? Geef deze dan op door een mail te sturen naar de scriba

AUTODIENST AUTODIENST
De mogelijkheid bestaat, wanneer u slecht ter been bent, om gebruik te maken van vervoer per auto naar de kerk.

Als u gebruik wilt maken van vervoer naar de kerkdiensten, dan kunt u contact opnemen met de scriba.

KINDERNEVENDIENSTEN KINDERNEVENDIENSTEN
Om de week is er op zondagmorgen (m.u.v. de zomervakantie) Kindernevendienst. Kindernevendienst is een bijeenkomst voor kinderen van de basisschool in de aanbouw van de kerk. Terwijl (groot)ouders in de kerk zijn, krijgen kinderen op hun eigen niveau de verhalen die in de kerk worden voorgelezen. We werken met het programma van Kind op Zondag. Zo gaan we met een knutselopdracht, een spel en gesprek met de kinderen na wat de verhalen hen in deze tijd ‘te vertellen hebben'.

In de adventstijd (kerst) en de veertigdagentijd (pasen) wordt er meestal gewerkt met een speciaal project. Daar wordt dan ook in de kerkdienst al aandacht aan gegeven.

Maak het eens een keertje mee! Je bent van harte welkom!

KOFFIEDRINKEN NA DE DIENST KOFFIEDRINKEN NA DE DIENST
Na elke dienst staat de koffie/thee klaar. Een ieder die het gezellig vindt gezamenlijk koffie/thee te drinken is van harte welkom. Voor de kinderen is er uiteraard ook wat anders te drinken dan koffie/thee.

Daarnaast is er iedere tweede en vierde donderdag van de maand een koffie-ochtend in de Dorpskerk. Ook dan staat de koffie/thee klaar en wel tussen 9.30 en 11.00 uur.

Eucharistieviering
datum en tijdstip 20-04-2024 om 17.00