Protestantse Kerk in Nederland

Vredesweek

Datum:
 zaterdag 17 september 2022 t/m zondag 25 september 2022

In navolging van de Protestantse Gemeente Rolde roepen we alle mensen uit Gieten en omgeving op om in de vredesweek de vredesvlag uit te hangen. De actie komt voort uit een gevoel van onmacht ten aanzien van al het onrecht op de wereld. Door te vlaggen laat je zien dat dit je bezighoudt en hopelijk kunt delen met anderen.
De Vredesvlag heeft alle kleuren van de regenboog en symboliseert de hoop op een wereld vol verdraagzaamheid.
We starten de week met de startdienst die in het teken van Vrede staat.

Nog geen vredesvlag?
Bestel dan een vlag bij de werkgroep van Rolde via e-mailadres: petervicvisser@telfort.nl. Kosten kleine vlag 16 euro of grote vlag voor vlaggenmast 55 euro. Beide bedragen zijn excl. de, door de werkgroep te verrekenen, verzendkosten. (Prijzen onder voorbehoud van eventuele prijsstijgingen.)

Vermeld, naast welke vlag u wilt hebben, ook uw adresgegevens en telefoonnummer.

Koffieochtend
datum en tijdstip 25-04-2024 om

Soep met een broodje
datum en tijdstip 01-05-2024 om 12.00

Kerkdienst Dekelhem
datum en tijdstip 03-05-2024 om 19.00

Koffieochtend
datum en tijdstip 09-05-2024 om

Online kerkdiensten

Onze kerkdiensten zijn iedere zondag live te volgen en nadien te bekijken.

Wij bieden de kerkdiensten aan via kerkdienstgemist.nl.
U kunt zoeken op Dorpskerk Gieten.

--------------------------------

Het is de Geest die ons beweegt. Weet u welkom bij de Protestantse Gemeente Gieten. Dorpskerk, Brink 8 te Gieten.